onsdag 29 maj 2013

jag kikar tillbaka


jag och min kamera är inte riktigt vänner just nu
men i maj förra året var vi det ;-)
jag kikade på bilder jag tog då och hittade bl a denna
de vackra smörbollarna som äntligen snart blommar igen
jag har delat och flyttat dem och hoppas få många fler
ute blåser det hårda vindar
regnet hänger i luften
i kväll ska jag ha på mig min prickiga klänning och sjunga monica zetterlund

hälsar åsa

me and my camera are not really friends right now
but in May last year we were ;-)
I looked at pictures I took then and found among others this one
the beautiful butterballs will finally soon bloom again
I have moved them and hope to get many more
outside a strong wind is blowing
the rain is in the air
tonight I´ll wear my polka dot dress and sing Monica Zetterlund ( a famous swedish jazzsinger)


4 kommentarer:

  1. Jag vill också ha smörbollar i trädgården! (Känner jag när jag ser din bild)

    SvaraRadera
  2. Sötaste små bollarna! Snart är det lördag, oj vad kul vi ska ha då! :) Kram Hanna

    SvaraRadera
  3. Jättefina bollar!
    Ett tag var inte jag heller alls vän med min kamera men det gick över. Det gör det säkert för dig också.

    Ha det så bra med prickiga klänningen och sången.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Smörbollar är så söta, älskar dom. Mina är på gång nu, snart, kanske imorgon.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for Blogger...