tisdag 1 januari 2013

moodboard december/januari


det regnar, granen barrar, hyacinterna och amaryllisen står vissna i sina vaser
och kameran är f o r t f a r a n d e sönder
men
det är ett nytt år
2013
det kommer att bli ett bra år det här!

kika in hos min fina bloggkollega karin för fler moodboards
nytt för i år är att karin och jag kommer att dela på ansvaret för fotoutmaningen
vi kommer att turas om att hålla i dem och det kan även komma lite nyheter i form av olika teman och liknande. håll utkik
himla kul tycker jag
du hänger väl på ;-)

hälsar åsa

18 kommentarer:

  1. Mycket vackert moodboard, så kreativt och mycket att se.

    God fortsättning till dej.

    // Lissen

    SvaraRadera
  2. Så fint du komponerat din tavla, hjärtat faller mig verkligen i smaken!
    Hoppas du får ordning på kamran!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin moodboard - så kreativt och härligt! Ser så fram emot vad det ska bli av detta. Hoppas du får tillbaka din kamera snart! Kram

    SvaraRadera
  4. I love moodboards. Det här blir ett trevligt pysselprojekt. Kanske imorgon :-)
    /Liv

    SvaraRadera
  5. Jag är så feg, vågar inte moodboards, tror inte att jag kan få till det.
    Men njuter så av dina!


    Glad januari :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Tror nog minsann att jag ska börja med moodboards, finns det några regler :-)?
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
    Svar
    1. klart du ska. använd saker från trädgården och/eller inne som finns just nu
      ser fram emot ditt bidrag
      kram åsa

      Radera
  7. Så kul, jag gillar verkligen dina moodboards jättemycket! Funderar också på att haka på... Och ja, 2013 har börjat bra och så hoppas jag att det ska förbli! Kram Hanna

    SvaraRadera
  8. Du är en kreativ själ du - både i text och bild. Gillart!

    SvaraRadera
  9. Hej där raraste!!! vilka fantastiska bilder jag fått njuta här en stund. och ord..vårkänning och sommar, du är magisk i ditt skapande verkligen kära du! har inte haft tid kika runt så mycket, och nu ligger halva familjen magsjuk efter alla förkylningar, men men..våren och solen kommer. den är faktiskt här idag, solen..underbart ändå ...***

    och en önskan om ett fantastiskt gott nytt år till dig och de dina *+*+***

    kramar om, Lycke

    SvaraRadera
  10. och jag glömde ju säga tusen tack för det finaste julkortet..blev så himla glad ***

    kramar igen, Lycke

    SvaraRadera
  11. Jättekul med moodboards! Jag kommer med snart jag också. Väntar bara på bättre dagsljus och inspiration. Nu finns det något till dig inne hos mig..:-)
    Ha en fin helg!
    Ulrika

    SvaraRadera
  12. Kamerakaos. Inte kul! Men din (eller säger man ditt) moodboard är fullt av kreativitet trots det. As usual :)

    MEn vad kul att höra att du och Karin ska dela på utmaningen. Det kommer säkert bli hur kul som helst. Ska ta mig en funderare på om jag ska haka på. Tänkte börja med månadsbilder i år, det kanske blir tillräckligt för mig. Haha!

    Önskar dig en GOD FORTSÄTTNING!
    Kram Tamara

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for Blogger...